loading...
جیک جیک اس ام اس
یاسین بازدید : 7 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

لب ساحل نشسته بودم ازدرد فراق دوست سیگاری روشن کردم

یاد لحظه ای افتادم که منواون کنار ساحل نشسته بودیم

سیگار بعدی را آتش به آتش روشن کردم

 

وای از نیمه شبــی که بیـــــدار شوم و تـــــو را بخواهـــــم

و پاکـــــت سیگارم خالـــی باشــــد …

 

مردی که روبروی تو سیگار می کشد

در فکر گفتگوی تو سیگار می کشد

وقتی که می روی و دلش تنگ می شود

بی شک به جستجوی تو سیگار می کشد

این بار بی تو فاصله ها را نمی دود

در سوگ آرزوی تو سیگار می کشد

 

غرور گوگــردی ام را بگیران بگذار روی سیگــارت

که نمی دانی برای بخاطر آوردنم است

یا از خاطر بردنم

بســـرانم در ریه ات به یاد روزهایی که نفست بودم

 

عشق سیگار نیست که ازش خسته شدی زیر پات لهش کنی

 

ماشینم بوی سیگار می دهد

تنم ، لباسم ، دفتر کارم

حتی قهوه های دو نفره ی فرانسوی هم بوی سیگار می دهد

از زمستان 2 سال پیش تمام لحظه های من که بوی تو را می داد

فقط بوی سیگار می دهد …

 

سیگارو بخاطر تو ترک نمی کنم

وقتی تو با من بودی اونم با من بود

حالا که نیستی هم این با منه

وفاداری کدامتان بیشتر است؟

جوابی نداری

 

از من پرسید امروز می خوام تکلیفمو مشخص کنی یا من یا سیگار؟

نگاهی به سیگار توی دستم کردم که انگار سوختنش شدت گرفته و داره بهم می گه عشقت مهمتره

یه پک دیگه زدم نگاش کردم و گفتم : خداحافظ

 

ازم پرسید سیگارو ترک نکردی

گفتم نه کبریت و ترک کردم

سیگارو با سیگار روشن می کنم

 

گفتم : با عشق زمان فراموش می شود و با زمان عشق

سیگاری گوشه ی لبم ، گفت : با سیگار هر دو

 

من به تعداد تمام سیگار هایی که کشیده ام تو را یاد کرده ام

اگر می توانستم تو را فراموش کنم سیگار را هم ترک می کردم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 3,010