loading...
جیک جیک اس ام اس
یاسین بازدید : 10 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

سیگار نمی کشم

نه اینکه نکشیده ام

آخرین بار که روبه رویم چشم هایش را بست

آخرین نخ را کشیدم

بعد ترک کردم

او را

خاطراتش را

و سیگار را

تمام آنچه را که آرامم می کرد

 

خــامـوش شـدی در مـن

درست مـثل ســیگاری نیــمه

که پــرت کـرده بـاشـند مــیان  جـــوی آب

 

این سیگارهای آخر شب عجب بوی تو می دهند

می گویند سرطان زاست ولشان کن حتمــــا تــــو را نشنیده اند

 

 

شمرده بودم پنج سیگار تا خانه ی او راه بود

حالا دیگر کوچه به کوچه ، سیگار پشت سیگار می گردم و نمی رسم

 

هیچ قطاری از این اتاق نمی گذرذ

من اینجا نشسته ام و با همین سیگار

نمی شنوی … ؟

سرم دارد سوت می کشد

 

تند تند پک می زنی و من خیره به رقص دودهایت نگاه می کنم

به فیلتر سیگارت نگاه می کنم که بین لب هایت قرار دادی

می ترسم از روزی که مانند سیگارت تند تند پک بزنی عشق مان را

و زندگی من مانند دود سیگارت زود محو شود در یادت

 

حالا که رفته ای مرد شده ام

بسته بسته سیگار می کشم

تا تو را دود کنم در خیال خسته ام

 

هی کافه چی !

بگو سیگار برایم بیاورند

آهای مردهای هرزه بیایید روی میز من شاید غیرتی شد و برگشت …

 

زندگی مثل سیگار می ماند

اگر خاموش شود می شود روشنش کرد

اما مزه ی اولش را که نمی دهد هیچ مزه ی زهر مار می دهد …

 

نفس هایم بی تو

بوی خاکستر سیگار پیرمردی را می دهد

که به جوانی ازدست رفته اش می اندیشد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 3,028