loading...
جیک جیک اس ام اس
یاسین بازدید : 15 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

وقتی تو نیستی

شادی کلام نامفهومی ست

و دوستت می‌دارم رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت ، آیینه و هوا به تو معتادند

 

زندگی ام بسته به تار مویت

آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز

 

امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی

نا شکـر نیستـم

فــردا هم روز خـداست

 

 

می گن قسمت نیست حکمته

من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم

اما تو معنی طاقت رو می دونی

مگه نه ؟

 

نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم

من سکــوتم را فریـاد می کشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کشد

 

چقدر کم توقع شده ام

نه آغوشت را می خواهم نه دیگر بودنت را

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست

 

در جمـع من و ایـن بغض بی قرار

جـــای تــــو خـــــالی

 

قــرارمـان فقـط  یـک مــانیــتور کـوچـک بـــود

امّــا اکنــون قلبـــم را ببـین

که بــا هــر آف شدنــت چــگونـه بـی قــرار آمــدنــت مـی شـــود

 

نشستم من دمی در خواب باتو

کـنــار چشـــــمـهء مـهتــاب باتو

مـگـر تـاب و تـوانـــم بـرده بـودی

که بــودم لحظـه ای بیـتــاب بی تو

 

بیا قدم بزنیم

من با تـــــــــو

تو با هر که دلت خواست

فقط بیــــــــــا قدم بزنیم

اصلا بیا و بگذار سایه ات باشم

سایه که آزار ندارد

دارد ؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 2,978