loading...
جیک جیک اس ام اس
یاسین بازدید : 24 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

 

گاهی باید بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه می سوزد

شاید آخر فهمیدم چه لذتی می بری از تماشای سوختن من

شاید آخر قانع شدم

 

دود سیگار چاره کار نیست

چله زمستان هم که باشد پنجره ها را باز می گذارم چهار طاق

عمیق تر هم پک بزنی آینه می شوم رو به رویت

خشک می شوم از سرما اما جایی نمی روم

 

آنقدر دلشکسته بود که یادش رفت

بعد از آخرین کام سیگار را پرت کند نه خودش را

 

از وقتی رفتی در خانه هرج و مرج شده !

سیگارهایم به گلدان های مظلوم شمعدانی زور می گویند…

اس ام اس درباره سیگار

Sms about cigarette

اینجا زمین است

هیچ چیز عجیب نیست

آدم ها آرزوهایت را مثل سیگار دود می کنند و به آسمان می فرستند

اس ام اس درباره سیگار

Sms about cigarette

صندلی خالی

گل های تازه

سیگارهای نیمه

رفته ای یا هنوز نیامده ای؟

اس ام اس درباره سیگار

Sms about cigarette

چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟

که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت  که حس می کنم بودنش را

 

حقیقت تلخ تر از آن بود

که شب اش به سیگاری سرانجام یابد

 

می ترسم از آن دخترک شلوغ و پر هیاهو

زنی تنها و شکسته با سیگاری در دست باقی بماند

 

من را از مرگ نترسانید

آدمی که هرروز چند بار با هر سیگار می میرد

و با سیگار بعدی جان می گیرد از مرگ هراسی ندارد!

 

سرفه هایم خشک است

مثل مردی که سیگارش را عوض کرده باشد یا زنی که معشوقَش را

 

می خواهم شعر و سیگار را ترک کنم اما نمی شود !

آخر چگونه هم شب باشد و هم تــــــــو و هم سیگار و قهوه ؟

پس شعر چه می شود ؟

یا اینکه تــــــو باشی و شعر و یاد اولین قرار

پس سیگار چه می شود ؟

اصلا انگار باید تو را ترک کنم

 

به ته سیگارهایتان احترام بگذارید

نیندازیدشان زیرپا

چرا آدم ها عادت دارند هرکه به پایشان سوخت را می اندازند زیر پا

 

سیگاری گوشه لبم بود

دنبال کبریت بودم

گفتم آقا آتیش دارید ؟

گفت تو جیبم نه اما تو دلم هست به کارت میاد؟

 

چه فرقی می کند چه کسی می گوید : نوش! سیگار وزندگی همه تلخند

 

از خانه که می آیی یک دستمال سفید ، پاکتی سیگار ، گزیده شعر فروغ و تحملی طولانی بیاور

احتمال گریستن ما بسیار است …

 

تنهایـی یـعنی …

یـه بـغض کهـنه و یـه چشـم  خـیس

و یـه موزیک لایت و یـه فـنجون قهـوه ی  تـلخ و سیگار به سیگار …

 

من اعلام می کنم هیچ مردی جز تو از میان دود بر نمی خیزد

زمانی که سیگار بر لب دارم

 

سیـاه دود می کند سیگارم

نه دود سیگار نیست دلم سوخته …

 

هوایم را داشته باش

سیگار من همیشه هوست می کنم

قول می دهم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 3,002