loading...
جیک جیک اس ام اس
یاسین بازدید : 26 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

چه معنـــــى دارد زندگى ؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !

 

معجزه‌ها با باد رفته‌اند

و چشمانی که چشم مرا گرفت

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند

و پشت پنجره چقدر نیامد

آنکه قرار بود

 

ذهنـــم فلـــــج می شود

وقتــــــی می خــوانمــت و تــــــو نمی گویی جانــــــم ؟

 

 

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !

 

راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می شود

تو هیچ کجا نیستی

 

چشــــمانم خستــــه است و نبــــض ذهنــــم افتــــاده

کاش نگــــاهت یک قــــدم نزدیـــک تــــر بـــود

 

نیستی و من

پُرم از لحظاتی که مملو از توست

 

سرم سنگینی حرفی را دارد

که توان گفتنم نیست

زبانم دنبال فرصتی

و چشمم دنبال محرم رازی می گردد

بی تاب دیدنت هستم

 

هوای عصرهای من عجیب تـو را کم دارد

آغوش تـو را کم دارد

نفس های تـو را کم دارد

 

آتش از اندوه هجران بهتر است

بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است

من نمی دانم کجا خواندم ، که یادم داده است ؟

یار وقتی در کنارت نیست ، کوری بهتر است

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 3,005